Özellikle öğretmen anneler eylülde başlamayı düşünüyor musunuz? Ağustos sonu 32. Hafta bitiyor çalışabilir raporu alıp bir ay daha okula gidilir mi ne diyorsunuz? Doğum izni bittikten sonra bir hafta bile değerli hale gelecek ama tam kestiremiyorum ne durumda olurum şu an 18+2yim. Doğum izni de mart sonu bitiyor Nisan mayıs haziran çalışacak mısınız ücretsiz izin mi alacaksınız?