Kızlar merhaba. 15. Haftamıza girdik bu sabah kalktığımda sanki hamile değil gibi hissetmeye başladım sanki karnım boş gibi. İlk gebeliğimde değil aslında normalde evham yapmıyorum çok ama gerçekten gebe olduğumu unuttum bugün, yani hergün olduğundan farklı hissediyorum o rahim büyümesi belirtilerim hissim yok resmen normal mi bu yaşayan var mı böyle bir şey.