sabissekerci Ay kızlar siz de sinirli misiniz ya kaç gündür herkes aynı şeyi söylüyor her şeye bağırıyomuşum biraz sakin tepkiler vermeye çalışıcam artık😆 28. haftadayım✨sizde durumlar nasıl♥️
leefamily sabissekerci 35. Haftadan bildiriyorum. İnsanlar sen hayırlısıyla bir doğur sonrasında bizde sana edicez diyorlar 🤣🤭
twobabymomm sabissekerci ben de aynıyım tahammülüm yok hemen sinirleniyorum her şeye kızımda daha çoktu😀
pamugummmm sabissekerci Ben de öyleyim. Hatta bazen çok iyiyim pamuk gibi bazen de diken🤭 Kimseyi üzmeden kırmadan bir doğursaydık😄
busragms44 sabissekerci yarın 27 olucam ili gündür öyleyim kendim bile farkındayım kocamı çok darlıyorum şuan bile küsüz
sabissekerci busragms44 ya eşler de hormonal olarak çok iyi değiller şu an🤣 orta yolu bulun git gönlünü al güzelce♥️
busragms44 sabissekerci evet ya o da elimde kalmış zaten gittim dedim canım sıkıldı benim barışalım sjsjsjsjs
sabissekerci busragms44 ah ahh süreci bi atlatalım da sağlıkla😅 sonra kavga etmeye bile vakit kalmaz gibi sxjdjd