Dün özel bir hastanede beta testi verdim ve sonuç 80 çıktı. Yarın ikinci bir beta vermem gerekiyor sağlıklı yükseliş için. Tekrardan aynı hastaneye mi gitmem gerekiyor ? Ölçümler arasında çok fark oluyor mu? Bir de ikinci bir betada yükselme iyiyse üçüncüyü vermeme gerek var mı?