Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim Tsh değeri genelde herkesn yüksek çıkıyor ama benim değerim çok düşük çıktı
Tsh 0.01
Ft4 1.94 (yüksek çıktı )
Endokrin ilaç başlatmadı 17 . Haftaya kadar kendiliğinden düElmesini bekliyor ama ben yinede korkuyorum hadi bir sıkıntı çıkarsa diye genelde hamilelikte tiroit sıkıntısı oluyor ama TSH değeri yüksek çıkıyor benim düşük olduğu için çok korkuyorum yükselmesi için ne yapabilirim zamanla yükselir mi benimle aynı durumu yaşayan değeri düşük olan var mı ? sizler neler yaptınız ilaç başlattı mı doktor