merve_tp Kızlar 26+2’yim sağ mememden süt geliyor galiba. Uyandığımda pijamamda meme ucu bölgemin ıslanma sebebiyle böyle kurumuş katı lekeler olduğunu görüyorum. Normal dimi? Bir de bebeğin ilk sütü değil mi bu? Ya doğumda sütüm az olursa?
gizemli00 merve_tp yok canım gayet normal merak etme sütün bol olacak yani tazyikli cnku benim ilk gebeligimxe dört aylık iken gogsumden süt gelmişti ikisinden de ön süt diye geçiyor daha sonra doğumda hemen sütüm gelmişti hemde tazyikli bunda da sanırım tazyikli olmicak sütüm diye düşünüyorum hiç gelmedi daha
merve_tp gizemli00 bir çok kişi çok erken falan demişti ben de korktum her gün neredeyse geliyor bu süt. İçim rahatladı çok teşekkür ederim🥲