Bebek o kadar hareketli ki artık karnım içerden acıyor hareket ettikçe.ayaklarım deli dehşet yanıyor soyunarak yatıyorum bu seferde üşüyorum daha 29 haftalık üstelik beyefendi içerde böyleyse dışarda anamızı ağlatacak belli oldu yani. Ne yapayım bu ayak yanmaları için var mı bir tavsiyeniz çok halsiz hissediyorum ya 🥲