aysnr0_
aysnr0_ progestan kasık ağrısı falan yapıyor , bir de gebelik varsa yine regl ağrısı gibi ağrılar da oluyor o yüzden ağrılardan korkmayın hiç. 30’a kadar bekleyin kan testi verin eğer negatifse o zaman bırakın pozitifse devam etmeniz gerekiyor çünkü , bu fitil aynı zaman da Allah’ın izniyle tutunması için de kullanılıyor diye biliyorum