Habibe12 bende yasadim daha 4 aylik gibiydik. Gogus hastaliklari doktoruna gittim nefes testi yaptirdim falan bisey cikmadi. Yatarken sanki sah damarlarim patlicakmiscasina oluyodu nefesim kesiliyodu kalbim sanki yetisemiyodu oksijen uretmeye daraliyodu. Testlerde sorun cikmayinca doktor buyuyen rahimle alakalidir. Kan basinci bu donemlerde artar ki benim ikizdi. Senin bu darligi yasaman normal korkma demisti. 23 haftaligiz az konussam kosup gelmis gibi nefes nefeseyim. Sonlarimiza dogru nasil nefes alirim bilmiyorum.