Symm Adetim 6 gün geçti iki gebelik testi yaptım saatler sonra silik çizgiler çıktı 2 gün sonra tekrar test yaptım tek çizgi hala adet olamadım bayramdan sonra kan tahlili yapıcam gebelik olma ihtimali varmıdır ? 
sarilale123 Canım çizginin ilk 5 dk içinde olması önemli. Saatler sonra olması değil. Belki hamilelik vardır, belkide böyle stres olunca gecikmiktir