3.5 yaşında ki oğlum grip olmuştu gelip gidip kardeşini hep öptü ne kadar engel olmaya çalışsamda dinlemiyor bağırmakta istemiyorum oda çocuk anlamıyor sonuçta bebek için ne yapabilirim doktora goturmedim daha az sonra acile götürücem bi size sorayım dedim
Hapşırıp duruyor hırıltı var burnu tıkalı emdiği sütü kusup duruyor