23 hafta ikiz gebeyim erken doğum için şehir hastanesüne yatışım yapıldı normalde Pamukkale Üniversitesi talipliyim kendi doktoruma gidemiyorum yolculuk yasaklandı. Rahim ağzım 16 ml 1 cm açılma var burada haftan geç serklaj yapamayız diyorlar ama yapıldığını biliyorum risk almak istemiyorlar acil perinatolog önerisi istiyorum özel devlet farketmez teşekkür ederim herkese