Geçen hafta da paylaşmıştım bu hafta da paylaşmak istiyorum çünkü benimle aynı haftada olanlarla konuşmak çok iyi geliyor bana 🙏🏼 Her hafta yeni bir şey çıkıyor gerçekten.
-Aşırı halsizlik ve yorgunluğum vardı en son kolumu dahi kaldıracak enerjim olmayınca özele gidip kan verdim. Sonuçlarım çok iyi çıktı çok şükür hatta feritinim 9’dan 26’ya çıkmış çok mutlu oldum buna.
- Sadece D vitaminim çok eksik çıkmış 16. Onun içinde takviye aldım onu kullanıyorum şu an. Ocean markasını kullanıyorum.
- Bebeğim aşırı hareketlendi birden sürekli gerinme hareketleri yapıyor. Dur çocuğum diyorum sabret daha var. Bazen hıçkırıyor. Bazen onun kollarını hissetmek çok hoşuma gidiyor. Bazen de aşırı derecede rahatsız ediyor karnım ağrıyor.
- Uykusuzluk hat safhada 🥺 Bugün hiç uyuyamadım mesela aşırı hareketliydi bebeğim bu gece.
-Sürekli acıkıyorum ama yemek yemek istemiyorum öyle garip bir şey. Öğünlerimi 5’e çıkardım sürekli acıkma hissi geliyor.
-Ev işlerini yapmak çok zor geliyor, çok zorlanıyorum.
- Bebeğim Baş aşağı pozisyona gelmiş çok şükür.
- Hala enerjim 0. Kan değerlerim çok iyi olmasına rağmen böyle. Doktorum biraz da psikolojik olduğunu söyledi sürekli evde olduğum için böyleymiş 😔
Bizde şimdilik durumlar böyle sizde nasıl ? 🕊️