Kızlar ilk gebeliğim. Bugün 39+5 oldum. Az önce doktor bebeğin suyu sınırda olduğu için membran sıyırma yaptı normal doğumu tetiklemek amacıyla. Aynı durumu yaşamış arkadaşlar tecrübelerinizi aktarır misiniz? Şimdi nst’de sıkıntı yoksa eve gönderiyor. Yarın gelicez muhtemelen. Siz neler yaptiniz-nasil ilerledi. Bu arada 2 cm açıklık var dedi