Günaaaydınnn aaa dosttlarım, şimdiden Arefe gününüzü ve bayramınızı kutlarım💖🎉🫂 Belki giremem içimde kalmasın🥹
Nasılsınızzz? Neler yapıyorsunuz?
Beni soracak olursanız sormayın fenalardayım😂
Neyse, gelelim tecrübeli annelerimizin bana verecekleri önerinin konusuna🌸
Oğlum 8 aylık, pütürlü püre/yiyecek verince bile 5 kaşık yiyorsa bunun 4′ünde midesini bulandırıyor. Bir türlü alıştıramadım, hiç yiyemez diye endişeleniyorum. Videolar da karşıma çıkıyor ne guzel 7 8 aylikken yiyorlar bebekler acaba ben mi erken evham yapıyorum. Her bebek farklı tabiki ama çocuk mama-cicibebe-muhallebi-corba dongusunden cikamadi dogru düzgün eline vereyim diyorum bu sefer nasil ısıracak yutacak korkuyorum. Altta iki dışı ustte de 4 disi cikti ama bu 4 dışı daha ceyrek kısmı cikti gibi bir sey, yiyebilir mi yoksa erken mi? İnşAllah anlatabilmişimdir, şimdiden teşekkürler dostlarıımm🫂🐣🌸💖