busrrra 20.haftam bitiyor, hiç kilo almadım ve bebeğimin gelişimi de kilosu da haftasından birkaç gün ileride. Bizim kilo almamızla gelişiminin alakası yok, bizim beslendiğimiz gıdalar ile alakası var. Hamur işi, aburcubur tüketip 15 kilo alan birinin bebeği 2 kiloyken, sağlıklı beslenip az kilo alan birinin bebeği 3 kilo olabiliyor. Burada gıdaların kalitesi önemli. Ben hiç hamileyim diye fazla fazla yemedim. Su içmeye çalışıyorum, kaşar, ceviz, avokado, et, tavuk, yumurta, kefir, yoğurt, meyve bebeğe kilo aldılaran gıdalar mesela. Benim aburcubur ya da içecek alışkanlığım yok. Normal sağlıklı beslenmeme devam ediyorum, gün içinde meyve ve su tüketiyorum. Akşam da yemekten sonra bir şey yememeye özen gösteriyorum. Hiç kilo almadan 20′yi bitiriyorum. Doktorum böyle devam et en az 25-28.haftaya kadar diren sonra bebek büyüdükçe tartı artacak zaten dedi