bsrmnts Melike3506 Benim de tahmini 19 gün kaldı gösteriyor ama erken bile gelebilir. Allah’ım hepimize kolaylık versin, sağ sâlim yavrularımızı kulaklarımıza almayı nasip etsin.🥹
ahmetinoznuru kubrasjsjs benim Ekim ortası görünüyor☺️ umarım 40 a kalmadan 38’lerde sağlıklı bir şekilde gelir
sedabrbroglu54 Benim artık her an diyebilirim 36 haftanin icindeyim dünden beri biraz ağrılarım var ilk gebeligimde 37 haftada dogum yaptım bu ikinci gebelik bebegimin kafasida asagida ben artık her an tetik de bekliyom
bsrmnts sedabrbroglu54 Ağrı ya da sancılar arada geliyor ama dinlenince geçiyor benim de. Gerçek sancılar değil yani. Ama bizim de eli kulağında, 37+2 olduk. Sizinki bayağı hareketli mi? Doğum yaklaşınca bebek pek hareket etmez diyorlar ama bilmiyorum. Bizimki MaşâAllah çok hareketli.😄