orhismommmmmm Kızlar bebek alt karına baskı yaptıkla çatlaklar artmaya başladı ve gece o kadar felaket kaşınıyor ki Bacaklarımda olan çatlaklar da felaket. Kaşınıyor sıkılaştırıcı kremı dolaba koydum soğuk süreyim dşye oda fayda etmıyor ne yapmam lazım ya çok rahatsız ediyor
beautiful_ orhismommmmmm kuzum o çatlakların hiç bir çözümü yok oğlumda az çatlamıştım bunda daha çok oldu ve mafediyor 🥺
miniginannesi__ orhismommmmmm ne kullanıyorsun canım mamaura ve biooil ikisini birlikte kullanıyorum ben kaşıntı geçiyor çok sık sürmüyorum ama iyi geliyor kaşıntı hissettiğimde sürüyorum sadece sıkılaştırıcı işe yaramıyor
ablaelos miniginannesi__ bende birebir aynı şekilde yapıyorum özellikle mamaaura kaşıntı anında sürünce çok rahatlatıyor
nurellanurrrr 32+1 deyim henüz çatlağım yok,ilerleyen haftalarda olur mu bilmiyorum biraz da genetik diyorlar,bio oil in sarı olanını ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum
Herseydenbiktim orhismommmmmm Askim maalesef yok gibi bir sey nemlendie bolca su iç az kaldı geçecek hepsi🥹💖
Herseydenbiktim orhismommmmmm Ay o karın çatlaması mahvediyor ya biraz daha sabret hayatım hamilelikte öyle her krem de surulmuyor hele karına :(
bsrelif orhismommmmmm Bende çok güçlü bir nemlendirici var onu sürüyorum hiç kaşıntım olmadı 32 haftalık. Evde el kremi falan yok mu güçlü 24 saat nemlendiricilerden
hd_d orhismommmmmm ay benim hic olmadi şükürrr🧿 Ama baştan düzenli bi seklde herhangi bisey yapmadinmi Bol bol nemlendirme ya da yağ falan
orhismommmmmm hd_d baştan beri krem sıkılaştorcıcı hindisatan cevizi yağı suruyordum. 30. Haftadan sonra çatlamaya başladı bebek alta baskı yaptıkça alt karın çatladı
hd_d orhismommmmmm yaaa ben yapmadım hic bisi senin karnin nasl peki buyudu mu baya benim hic yok miniciik ic karnim genis demekki çok küçük kaldi karnim senin gobegin buyudyse ondandir askm
orhismommmmmm Blossommm bebek alt tarafa baskı yapıyor ya ondan catlıyo aşkım ya 30 a kadar bişi yoktu
orhismommmmmm bsrelif ya Ölecem Cidden kaşınmaktan ya. Buz gibi suyla yıkadım. Hindistan cevizi yağı sürdüm şimdi bakalım