meltemmmmm
Kızlar çarşamba sabahı dogumum var Allah kismet ederse ve her an grip olucam diye ödüm kopuyor doğumunda grip olan var mı? Mesela doğumdayken hapşırırım ya da öksürürüm diye korkuyorum aklımda hep bu var?
nisanisa
Allah iyiliğini versin bunu mu düşündün 😊 gerçi haklısın insan geriliyo herşeyi düşünüyo ben değildim ama o anda hiç olucağini sanmıyorum beynin sadece doğuma sancıya odaklanicak
nisanisa
Canım bol bol uyumaya çalış vücut direncin olsun iyi beslen ama seni zorlamayacak gıdalar sulu yiyecek daha iyi olur komposto falan sütunede yararı olur kabızlığida önler doğumdan sonrasini düşünmeye başlayabilirsin ben düşünmeyerek hata ettim ve ihlamur iç 2 3 bardağı geçmeyecek şekilde az bi limonda koyabilirsin