Kızlar 1 hafta önce 2 cm açıklığım vardı şuan 36+1 deyim saat geceden beri ara ara hafif adet sancısı gibi sancı giriyordu sonra 4 de bebek okadar şiddetli hareket etti ki neyse 10 dk sonea falan lavaboya gitmek için kalktım kalkmamla birlikte bğtün iç çamaşırım pijamam ıslandı baya
Daha önce 23 haftalık erken doğumum var onda da sızıntı gelmişti ilk sancılarım da hafif adet sancısı gibiydi dayanılmaz değildi yani