buseee99 geçen sene Haziran ayında doğumumu orda yaptım ve benimle ilgilenne doktor olsun ebe olsun bence çok ilgilileri ilk doğumumdu ve bağcılar yüzünden 1 gün boyunca sancidan mafolduktan sonra esenler kadın doğuma gittim ve gebe okulundaki hemşire sağolsun pilates topunda hareketler yaptırdı ve yarım saat boyunca belime masaj yapıp açılmamı hızlandirdiktan sonra direk doğumhaneye alındım ve 2 ebeyle doğum gerçekleşti çok memnun kaldım ben yakınlarda oturuyorsaniz tercih edin derim şuan gebeyim ve kontrole tekrardan oraya gidiyorum doğumumu da orda yapacağım büyük ihtimalle