kartanesii_ 10 günlük oğlum altının değiştirilmesinden nefret ediyor. 2 gündür alışkanlık edinmiş ne zaman altını açsak ağlayıp işemeye başlıyor delircem ben arkadaşlar ne yapabilirim nolur yardım edin
annebaliii kartanesii_ bazını açmadan karnına azcık masaj yapın ıkı üç dk bekleyın ondan sonra yapın o zamana yapmıs okur zaten her Yenı doğan bı dönem aynısını yapar zamanla gecıyor😂😂
Herseydenbiktim kartanesii_ Islak mendil ile kasık ve ayak tabanlarını silersen birkac dakika icinde çişi varsa yapıyor hayatim bir videoda görmüştüm denedim ise yaradı.🙏🏻
3kedili2bebekli kartanesii_ çok normal ve zamanla düzelecek altını açınca bir anda vücut ısısı değişiyor dolayısıyla korkuyor ağlıyor ve çişini yapıyor zamanla alışacak siz telaş yapmayın 1 haftaya kalmaz alışır yaklaşık
orkidemm_ kartanesii_ 10 günlük çocuk birşeyş alışkanlık haline getiremez şuan ya da anlayamaz bunu muhtemelen bir yeri ağrıyordur
kartanesii_ annebaliii acaba inadına mı yapıyo dedim de yani değişmek zorunda bu bez. Dediğinizi uygulayacağım. Az önce işedi bir ton. Tam temizlemeye başladım 15 saniye geçti geçmedi yine işemeye başladı sanki hiç işememiş gibi. İnadına yapıyoe r gibiydi elim ayağıma dolandı stres oldum
Busranur_mnts kartanesii_ pipisine koymak için huni gibi koruyucu bişey görmüştüm o tarz bir ürün alabilirsin ya da altını açınca hemen bi alt değiştirme pamuğu koy en azından etrafa gelmez
Buhati Erko bebelerdeki genel sorun 5 buçuk aylık ve daha dün üstüme işedi. Pipisi şiş ve büyükse bil ki her an işleyebilir ben kullan at alt açma bezi olmadan bezlemiyorum asla mutlaka suluyor bizi 😂
kartanesii_ Buhati valla alt açma bezlerininde işe yaramadığı bir yerdeyim. O an elim ayağıma dolanıyor elimle tutmayı deniyorum o bezle deniyorum ben tutmaya çalışıyorum o çiş bi delik buluyo çıkıyo o an gerçekten sıkışmış hissediyorum ter basıyo falan
Herseydenbiktim Buhati Ay benim oğlum da 8 aylık bakıyorum ne zaman öyleyse bezi kapıyorum ıslak mendil ile siliyorum daha çabuk yapıyor asko ciendkfnk ilk doğduğu zaman açtığımda yapıyordu elimle tutayım derken üstüm batıyordu hey gidi gunler 😂🥹
kartanesii_ Busranur_mnts dediğiniz gibi bu pamuk bezlerden koydum üst tarafına. Yine işese alttan gelir ama en azından üst tarafı kurtarıyoruz. Altıda o an alt açma beziyle tutabilirim. Çünkü üstü tutamayınca her yere geliyor
allyslife kartanesii_ biz yeğenimde karton bardak kapatıyorduk değiştirirken, işese de içine geliyordu etrafa sıçramıyordu, deneyebilirisn belki işine yarar
Busranur_mnts kartanesii_ aynen canım benimki kız ama hiç alt açma bezi olmadan değiştirmem ya kakası poposundan bulaşıyor ya da bazen altına yapıyor bez kurtarıcı gerçekten
kartanesii_ Herseydenbiktim dediğinizi yaptım. Sürdüm sonra azıcık açtım baktım usul usul işiyor 😆 hepsi suratımda oLabilirdi😆
gunes866_ kartanesii_ bence oda ne yaptığını bilmiyor. Bende her şeye bı anlamı yükleyip şundan mı acaba bundan mı acaba diyip doktora götürürdum bişeyi yok derdi. Bence bu düzene girmediği için çok normal. Belkide denk geliyordur açma ile onun çiş yapması
asporca kartanesii_ altını açmadan önce göbeğinin altına ıslak mendille silin soğuk olunca irkilir bir bezi açmadan önce işer
cuteregina kartanesii_ bence kandırın açıyor gibi yapın yeğenimi öyle büyüttük inadına yapar gibi bezi açtığımızda her yer ıslanıyordu bezi açar gibi yapıyoruz başlıyor hemen bi iki dakika bekliyoruz açmaya çalışırken yine yapıyor maks iki ker zaten
kartanesii_ cuteregina vücudunun bazı yerlerine ıslak bezi değdirince işedi… bu taktikten devam edeceğiz gibi
Herseydenbiktim Buhati Ah o pipi yok mu o pipi😂😂 Sulak arazi sanıyorlar bizi durmadan suluyorlae zowndlamf
Frhnemkli Altını açmadan bi kaç dakika önce göbek deliğinin çevresini oval bi şekilde ıslak mendil ile sil canım yuvarlak şekilde uyarı verip yapıyormuş o an bekleyip açarsın altını bi dene bakalım işe yarar İnşallah
kartanesii_ Frhnemkli evet yukarda bir arkadaş yazmış bende yaptım işedi süper oldu bunu yapmaya devam edeceğim
Gks_01 kartanesii_ kız minnacık çocuk nasıl inat yapsın 😅 bezi açınca , silerken falan uyarılıyor çocuk da rahatlıyor çok normal . Pipisinin üstüne mendil koyabilirsiniz ya da huniler var