Merhaba kızlar ben geldim gebeliğim 3 buçuk ayımda sonlandırılmıştı tekrar yola çıktık şuan pik yakalamaya çalışıyorum aşağıya koyuyorum resimleri sıralamaya göre dizdim sabah 11 de 1. Testi yaptım akşam 6 da 2. Testi yaptım dayanamadım gece 2 de 3. Testi yaptım en son 3. Testi ayrı bi fotoğraflada koyacam bi baksanız

