byznrgkcn 37+5 olduk şuanda ishal+bel ağrısı+büyük tuvalet hissi+bebeğin aşağıya baskısı çok aşırı derecede var fakat sancı yada bi kasılma gibi bir şey yok Bunlar doğum belirtisi mi ? Acile gitmek gerekir mi sizce
Melike3506 byznrgkcn bilgim yok pek üste çıksın ama sancınız yoksa evde bekleyin bebişin hareketlerini takip edin ama 38+5 deyim bende bebek kendini ittirdikçe bende de büyük tuvalet hissi oluşuyor ve ishalim de var cuma günü nişanım geldi ama sancı yok daha
senaakck byznrgkcn 37+6 oldum bende bebek sürekli bi yerde toplanıyor ve öyle olunca vajinada çekilme hissi gibi bişey oluyo uyuyamadım bu saat oldu daha
byznrgkcn Melike3506 çok aşırı baskı yapıyor şuan ve bele vuruyor , karın ve bel ağrısı var, acaba bu pelvik baskı açılma belirtisi mi diye düşündüm, bide herkeste aynı olmuyormuş illa sancı veya kasılmayı beklemek mi gerekiyor bilemedim
Melike3506 byznrgkcn ağrınız varsa kontrol edilmesi daha doğru olur hastaneye gidin nst ye bağlarlar o zaman belli olur
byznrgkcn Kızlar uyuyup uyanınca ağrılarım dinmiş Şuan herhangi bir ağrım yok yinede gitsem mi bir kontrole ?
byznrgkcn Kontrole gittim🌸açıklık yokmuş, nst’de sancım 60-70 arası çıktı yalancı sancılar sanırım bilemiyorum doktor iyi dedi gönderdi