36+2 haftalık hamileyim ilk doğumum olacak ara ara gelen adet başlangıcı gibi sancılarım var bu normal midir? Şimdilik dinlenince geçiyor. Bazen daha kısa sürüyor bazen daha uzun. Bir önceki kontrolde doktor bebek ters demişti. Döndü mü bunu nasıl anlayabilirim. Yuvarlak top gibi sertlik başı olduğunu düşünüyorum hâlâ sağ üstte hissediyorum