rmeysaerdem Bende hamileliğimin başlarında aden sare, aden meva gibi isimler düşünmüştüm. Ama çevremden aden ne çok kaba güzel değil gibi sürekli olumsuz yorum alınca vazgeçtim. Şimdi 36. Haftadayız İnci Mihra’ya karar verdik. Adenden sonra mihra ismini gördüm ve çok beğendim. ☺️
Siz yinede içinize sinen hangi isim ise onu koyun. Kimseyi dinlemeyin. Mihrayada olumsuz şeyler dediler ama yok ben beğendim eşim beğendi bitti.😂