sans_poyraz Selam kızlar ben yarın 6+4 olucam karından ulturosonla kalp atışı duyan varmı merak ediyorum
cuteregina sans_poyraz karından duyulmayabilir Vajinal tehlikeli değil dilerseniz öyle muayene olun ben 6+1 Vajinal ile duydum
leonlulu sans_poyraz 6+4 te bebeği de göremedik kalp atışını da 8 de gördüm ben canım kişiden kişiye değişiyor ama bir şansını dene
ciceki sans_poyraz ben tam 6 haftalıkken duymuştum canm karnımdan ultrasonla sende duyarsın inşallah kişiden kişiye değişiyor bazen kimisi geç duyuyor kimisi erken duyamazsan hemen telaş etme yani 7. 8. Haftalarda duyan da var ben erken duymuştum 🌸