5 yıl önce ilk gebeliğimde iki doz oldum. Şimdiki gebeliğimde doktoruma sordum 5 yıl önce oldum tekrar olayım mı diye tek doz ol yeter dedi. İlk doz tetanoz difteri boğmaca karma yapıyorlarmış ikinci sadece tetanozmuş öyle dedi sağlık ocağındaki hemşire. Tek yapacaksak karmayı yapalım dedi. 27 haftamda oldum kolda bayağı ağrı yapıyor iki üç gün sonra geçiyor. Ağrın olursa parol al demişti 2 kere içtim o süreçte geçti şimdi.