Boğaz ağrım grip ateş baş ağrısı her şey var üstüne parol içmekten yoruldum nane limon bal ve süt sarımsak yuttum her şeyi yaptım ama geçmiyor acile mi gitsen acilde bir şey yapmıyorlar diye gitmiyorum ama dayanamıyorum üstüne reflüm de var oda çok kötü tetikliyor of of napcam