tugcedm benim çok oluyordu hatta sol bileğim hala agirir ama sabahları özellikle oluyorsa bandaj al gece kullan çok iyi geliyor karpal tünel sendromu oluyor gebelerde bandajla sarkınca dik duruyor bilek katlanmıyor uyuduğun zaman basınç da artmıyor ben kullandım da rahatladım buzda koyabilirsin ceviz ye