Aynı durumu ben yaşıyorum şu an, ilişkide sonrası ertesi günü hapı kullandım ama ona rağmen hamile kalmışım. 2 yaşında bir kızım var şuan. Ben 2. Çocuğu istemiyordum çünkü benim loğusalığım BERBATTTTTT geçti. Daha yeni yeni mental olarak toparlanmaya başlamıştım. Ne yapacağım bilmiyorum. Rabbim in verdiğine kıymam elbette ama psikolojik olarak çöküşteyim :(