huthyt şuan bende 29+3’üm. güçlü tekmeler atıyor. ama ilk gebeliğimde plasentam arkada olmasına rağmen tıpkı sizin gibi genelde kayma, hafif tekmeler ve hıçkırma şeklinde hissediyordum. plasentanız öndeyse bu arada daha hafif hissediyorsunuz. bebeğe göre değişiyor demekki😊🙏