nasibinkadar Kızlar 18+5 hamileyim ama öyle böyle gaz problemim çok fazla sürekli gaz çıkartıyorum eşimden de utanıyorum bu yüzden sürekli çıkıyor tutunca canım acıyor
Yaradanisterse nasibinkadar nasibinkadar benim de öyle valla tutmak çok daha kötüsü ben tuttum iş yerinde eve geldim gece sancılarla doğuruyorum sandım resmen kötüydü o yüzden artık tutmuyorum. Eşim de tutma sakın ysp gitsin diyor Allah’tan 😂
akbltsvda nasibinkadar 😂ohh be tek değilmişim. Benmde gazla başım belada vallahi tutsam ölcekmisim gibi oluyo🫢arada kaçıveriyor napalm. İnsaniz doğal birsy oda
gizemiaaa Yaradanisterse ay yapabiliyor musunuz 🤣 benim korkulu rüyam asla yapamıyorum eşim yap diyo ama yok olmuyo 🤣🤣
Yaradanisterse gizemiaaa dedim ya tutuyordum ama o sancıyı çektikten sonra aklım başıma geldi eşim de kızdı zaten neden tutuyorsun diye. Acillik oldum erken doğum oluyor zannettim. Şimdi hiç tutmuyorum valla tâbi evde iken 😂
buketdeniz19 nasibinkadar Aynı sorun bendede var ya patlıcak gibi oluyorum aynı birde karnım ağrıyor ama eşimin yanında bende yapamıyorum