Pyrz86 Kızlar bu haftalarda doktor kontrolü nasıl geçiyor? artık sona yaklaşılıyor herşeyi konuşmak gerekiyor değil mi? Bebeğin pozisyonu, normal sezaryen olayı, sizlerin bu Haftalar da kontrolleri nasıl dı?
Nuraydiyebiri Benim tam 33te randevum vardı. Bebek dönmüş ama plasenta rahim ağzında olduğu için normal doğum olmayacak. 38. Haftan dolunca gün belirleyip sezaryene alırız dedi. Tam tarih belli değil ama sezaryen olacağı kesin.