cansek Kızlar gebeyim sezeryan istiyorum fakat şu karından baskı kanama muaynesi Beni çok korkutuyor sizce nasıl yaşayan varmı anlatabilirmi
esmasade2 cansek 4. Sezeryan im olacak kısmetse ilki çok zordu çok acıdı ama ilkinden sonrakiler o kadar acitmadi belki alistigim içindir bilmiyorum evet biraz acı veriyor doğru ama abartılacak kadar değil açıkçası biraz abartılıyor biraz da senin acıya katlanmana bağlı açıkçası ama bunu şimdiden dunusup moralini bozma canım çok uzun süren birşey değil o kısa süre bastırıp bırakıyorlar :)
ayseguldm cansek ya yalan söylemeyeceğim acı oluyor. Ana doğumdan sonraki ilk gün en fazla 3 kez filan bası oluyor onda da basıyorlar saatlerce acıyor gibi bir şey değil. Bası yaparlarken acı hissediyorsunuz sonra bıraktıkları an geçiyor. Saniyelik bir şey yani. Sezaryenden korkulacak kadar değil bence. Öyle olsa bunu bile bile ikincilere hamile kalmazdık diye düşünüyorum 😂
orkide_ cansek benim karnıma bastırılmadı sezeryandan sonra doğumdan sonraki gün doktorum geldi hafif dokundu çok iyi dedi
melisasak35 cansek ilk doğumumda bastırmadılar 2.ci doğumumda yalan söyleyemiycem bi 10 dan fazla bastırdılar ciğerim söküldü hemşirenin ellerini tırnakladım ama benim sağlığım için mecburdu şuan 3.cüye hamileyim sezaryen acısını geçtim yine bastırırlar diye korkuyorum ya
3kedili2bebekli cansek 2 kere yaşadım ikisi de kısa sürdü öyle abartilacak bir şey yoktu eliyle hafif bastırdı 2 saniye nefes al korkma dediler bitti gitti
asil15 cansek vallahi bu konuda hiç yalan söyleyemem defalarca bastırdilar canından can gitti sanki ama hemen geçiyor benim rahim yukarıda kalmış yerine gelmesi için yaptılar ama hemen geçmişti agrisi yanımdaki hastaya hiç bastirmadilar doktora sordum ikinizin ki farlı demishj ama dedim ya anlık geçiyor sonunda kötü bir şey olmasın diye yapıyorlar bebis yanınızda ve sağlıklı olunca hepsi geçiyor
cansuu05 cansek en korktuğum şeydi benimde. İlk sezeryanimda çok canım yanmıştı bastirdiklarinda. Bugün 2. Sezeryanimin 3. Günündeyim. Doktorum uyusukken muayene yaptı, bastirdi baktı kanamaya, kum torbası da vardı üzerimde. Herhangi bir acı hissetmedim.