Ben bir kere gittim necati hocaya işinde çok iyi olabilir ama ağzını açmadı bebek iyi kötü durum bu demedi üç gebeyi aynı anda alıyor çok aceleci anlıyorum talep çok ama hiçbirşey soramadım bids ilk gebelik olunca her ay soracak birşeyler çıkıyor tekrar zorda kalmadığım sürece tercih etmem