bestem6 Kızlar adete 2 var ve bugün Dpo 12 idi awox test silik çıkınca kan verdim 2,68 çıkmış sizce artma ihtimali var mı
Eldgrn bestem6 İhtimal her zaman vardır. Erken verildi ise negatif değer çikmasi çok normal. Biraz sabır ile gecikmeyi bekleyin. O zamana varda net çıkar
znnnr bestem6 sonucunuz negatif 5 aştı hatta onun altı çoğu yer negatif sayıyor .. testiniz yalancı vermiş bekleyin gecikme olsun öyle kan verin .. benim 6.69 du iki gün sonra 7.84 iki gün sonra adet oldum 0.46 olmuştu kimyasal durumu var o yüzden üzülmemek için erken test yapmayın gecikmeyi bekleyin