kızlar pompa aldım sağdım 2-3 gün oluyo bu sabah bi ağrı vurdu göğsüme sertlik de yok bebeğimi sürekli emziriyorum akşamla dısarı cıktım geldim şu an çok üşüyorum ateşim var göğüslerim nefes aldıkça sızlıyor haraket ettikçe sızlıyor elime gelen bi kitle yok ama ben berbat haldeyim mastit olucak olsam göğsüm daha çok doluyken olmaz mıydım 😭