gozgenc Kızlar 2 kere çatlatmadı denedik tutmadı. Aşılama sürecindeyiz. Fostimon iğne kullanıyorum yumurta büyütmek için arefe günü kontrole gideceğim daha önce bu iğneyi kullanan oldu mu? Süreciniz nasıl ilerledi?
bmbibdm gozgenc bir kez aşılama olmuştum maalesef tutmadı. Süreç yıpratmıştı açıkçası sürekli kontrole gitmek yumurta büyümem geç olmuştu
burcu71 Kizlar bende aşılama yaptırdım bugün 8. Günüm erken gebelik testim yoktu normal olandan yaptım negatif çıktı bu normal midir yoksa ne zaman test yapmam gerekiyor bilen var mı aranizda
bmbibdm burcu71 normalde çatlatma ignesinde bhcg hormonu olduğu için test pozitif çıkardı. 2 güne tekrarlayın
gozgenc burcu71 erken değil mi test için? Doktor söylüyor sanki test yapılacak günü diye biliyorum. Çatlatmada hep söyledi bize bir de idrar değil kans testi istedi hep, idrar testleri doğru sonucu vermediği için.
gozgenc bmbibdm doğru, süreç yıpratıcı geliyor bana da. Özellikle iğneleri vurmak sürekli kontrol. Bu aşamada tutmazsa bende ikinci aşama için düşünürüm diye düşünüyorum. Hayırlısı olsun inşallah en hayırlı en kısa zamanda size de nasip olur 💖
burcu71 Kasıklarımda ara ara batmalar oluyo ve goguslerde şişlik var bunlar iğneden dolayı mı oluyo gerçekten beklemek çok zor
burcu71 Ya aslında 12. 14. gün test dedi ama direk kan verin demedi bı çok kişi 10. Günde testte görmüş onun heyecanıyla yaptım