emmy06 7+2 hamileyim son 2 haftadır sürekli boğazımda yediğim her şey tesbih gibi diziliyormuş hissi sürekli bi şey varmış hissiyatım var. Bu da sürekli bulantı yapıyor. Doktora söyledim bulantı hapı verdi ama bu hissiyat gitmiyor yaşayan oldu mu
gozdeguzel Canım o bende de çok oldu her yemeğin yanına bir bardak su al insanın boğazına diziliyor herşey hele de çiğ fınfık o beni bi kaç ölümle burun buruna getirdi yani asla inmiyordu boğazımdan aşağı