hep_acemi_anne tuba_grz bende tahlilimde idrar enfeksiyonu gördüm ama tahlilden bir ay sonra gittim doktor bişi demedi, kendiliğinden geçen bir şeymiş. Bol bol su için herkes böyle söylüyor . Bende sizinle aynı hastaneye gidiyorum
minikfasulyeo tuba_grz bol bol su için bende de var hâlâ bol bol su içiyorum elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye de çalışıyorum aralarda tatlı abur cubur çekse de canım İç çamaşırınızı sık sık değiştirin
tybngn tuba_grz Lökosit 16 Lökosit esteraz 2+ Eritrosit 7 Blood 1+ Çok fazla yüksek değil ama yanma vs varsa doktora muhakkak söyle çünkü gebelikte enfeksiyon tehlikeli ve ilerleyebilir kesinlikle bol su iç bildiğim kadarı ile eritrosit idrarın temiz alınmadığınıda gösteriyor
tuba_grz Doktorlar çok enfeksiyonun ypk dediler ama bende kasık ağrısı idrarda yanma ve sürekli idrara çıkma isteği varrr
tybngn tuba_grz doktora bunu iletmen gerekiyor canım mantar vs de olabilir bilemeyiz ama kesinlikle aksatma
tybngn hep_acemi_anne yanlış anlamayın ama kendiliğinden geçebilen bir durum değil idrar yolu enfeksiyonu ve hamilelikte daha çok tekrar ettiği söylenir
hep_acemi_anne tuba_grz şuan 23+3. Benim bir sikayetim yoktu rutin olarak kan idrar istemişti orada gördüm ama doktor bişi bile demedi. Geçti mi probleminiz tekrar gittiniz mi doktora