Merhaba kızlar, 1 yaşındaki kızım sürekli emmek istiyor. Sütüm azaldığı halde beni emzik gibi kullanıyor ve artık gerçekten çok bunaldım. Bantladım, salça sürdüm, sirke denedim ama hiçbir şekilde vazgeçmedi. Zaten yemek de pek yemiyor, çok seçici. Bu süreci yaşayan var mı? Kesin işe yarayan bir yöntem öneriniz var mı?