0cerenk1 Kızlar adetime 2 gün var, iki test aldım net olsun diye, erken gebelik testi aldım beyaz çizgi oluştu negatif yani sanırım, kaset test aldım pozitif çıktı, böyle bişey yaşayan oldu mu? Kan verdim bu arada hastaneye gittim, bakalım sonuç ne olacak🥹
Sare_34- 0cerenk1 bende aynı durumu yasadım pembe kutusu olan predictor marka onda negatif cikti sonra aksamina normal gebelik testi yaptim sizinki gibi kaset testti pozitif cikti ertesi gun baska marka erken gebelik testi yaptim silik cizgiyle pozitif cikti adetim bir gun gecikince tekrar test yapicam
0cerenk1 duru202134 siz yaptırdınız mı kan testi, bende çıkmasını bekliyorum henüz leonlulu canım kutularını attım dün yapmıştım heyecandan dikkat etmedim bile🥹
leonlulu 0cerenk1 hadi ya bilseydik iyi olurdu neyse bekleyelim canım ne zaman çıkacak kan sonucun güzel haberini bekliyorum 🥰
mrym1453 Canım var gibi görünüyor ama bazen testler bozuk da olabiliyor benim geçen ay idrar testinde pozitif çıktı ama hemen regl oldum
0cerenk1 mrym1453 merak ettim ama daha önce de gebelik yaşadım, pozitif gördüğümde hamileydim hep, böyle bişey ilk kez başıma geliyor, sonucum çıksa anlayacağım bakalım🥹🙏🏻
mrym1453 7 Mayıs son sat 15 Mayıs ta ilişki gerçekleşti bende ilişkiden 5 gün sonra sonuç veren konfort testini sipariş verdim çarşamba günü yapacağım inşallah tansiyonum çok düşüyor ve baş dönmem var gebelikten şüpheleniyorum ama olmayadabilir
0cerenk1 leonlulu yani çıkmak üzeredir muhtemelen beklemedeyim, umarıııım🙏🏻🥰 ciceki dün yaptığım için atmıştım onu, önemsemedim ama işte merakta ettim o yüzden kan verdim sonuç bekliyorum🙏🏻
0cerenk1 Sare_34- birazdan geçicem hastaneye bakalım çok merak ediyorum bende ne olacak, kaset testlere daha fazla güveniyorum🙏🏻 leonlulu 🌺🙏🏻🥰 Biryolcu3006 ay inşallah canım benim çok teşekkür ederim 🥰🙏🏻
1789900987 Ay hadi inşallah hamilesindir erken gebelik testi de yanlış gösteriyor canım kaset testin mafkası ney ben artı med ile yaptım hepsinde doğru sonuç verdi