merve3531 Umarım olmaz kese etrafında benimde vardı kanamam da vardı ekstra maalesef kötü sonuçlandı ama benim kanama alanım çok büyüktü yüksek olasılıkti doktorumun demesi üzerine kaybetmem. Yinede içinize sinmeyen yerde mutlaka başka doktor görüşü alın. Benim bildiğim kadarıyla dışarı kanama olmasa da ilaç veriliyor diye biliyorum. En azından okuduğum yada çevremde yaşayanlar bu şekildeydi.