Kızlar selamlarr 😍 16+3’teyiz ama ben yaklaşık 1 haftadır bebeği hissediyorum. İlk hamileliğim ve hissedilmez falan diyorlardı ama ben bayağı bayağı hissediyorum. Hele sırtüstü uzanmışken karnımda bir yumru dolaşıyormuş gibi oluyor. Gaz mı acaba dedim ama yıllardır gazlı bir insanım hiç böyle olmamıştıı 😂😂
Sizin aranızda bunu yaşayan var mıı? Gerçekten bazen ayaktayken bile kaydığını hissediyorum. Ben hamileliğimi bile kasıklarımdaki minik yırtılma hissiyle anlamıştım kendimi biraz fazla dinliyor da olabilirim 😝