yinemihilal blnmyld ben de o kadar yemiştim ki dişlerim sancıyodu artık sonra limonu sıkıp dişlerime değdirmeden pipetle içmeye başlamıştım..
gvnrzz blnmyld ben de normalde hiç eksi sevmem. Kız bekliyorum ilk aylar cayın yanında baya baya limon yiyodum baska bişe istemiyordum 😂
ms_annisko blnmyld benim de bir de üzerine aşırı bulanıyor, sürekli yeni yemişim gibi hissediyorum çok rahatsız hissettiriyor 🫠
bsrelif blnmyld Ben çaya batırıyordum çayımı bitirdikten sonra yiyordum hepsini bide çaya şeker de katıyordum aşırı iyi geliyordu bana