gizemiaaa bende 18+6 dayım geç uyandım akşama kadar hareket bekledim canım çok sıkıldı, sinir küpüydüm o gerginliğin etkisiyle. Ben birde normalde hareketleri çok güçlü hissediyorum zayıf bir yapım var herhalde o yüzden. Canımın acıdığı bile oluyor baskı etkisiyle. Seni çok iyi anlıyorum ama akşam rahatlattı beni o saatler zor geçti. Sanırım geceleri daha hareketliler.