İlk kızım İlay. Hiç zorlanmadan çok içime sinerek karar vermiştim.
İkinci kızım için isim beğeniyorum ama işte bu olmalı diyemiyorum içime sinmiyor hiçbiri.
Tek isim, kısa, öztürkçe tercihim , naif kibar bir isim olsun diyorum.
Beğendiklerim
İdil, Asya, doğa, nil, meyra, bade, yade, ayla
Önerilere açığım🌸