merhabalar ilk defa yazıyorum ilk ultrason randevuma 6 +3 te gitmiştim doktorum kese 5-6 mm geç yerleşmiş şu anda aslında 5 haftalık dedi. kahverengi akıntım vardı önemli değil dedi. progestan başladık. bu hafta akıntım arttı ve dün kırmızı kanamam da oldu 4-5 damla tekrar doktoruma gittik 8 gün geçmişti ilk ultrasondan. keseyi ölçtü 11mm dedi. yavaş gelişiyormuş dedi. vajinal ultrasonla da baktı rahimde kanaman yok aslında dedi. yolk oluşmaya başlamış ama görüntü net değil belki boş gebelik olabilir kendinizi hazırlayın dedi. bayramdan sonra yekrar çağırdı. çok üzüldüm ve çok alışmıştım da. aynı durumları yaşayan var mı acaba , işimden dolayı çevremdekilere de söylemem gerekti şimdi ne oldu ne bitti soruları da beni üzüyor keşke erken söylemeyip saklayabilseydim.