tuba_grz Kızlar 22 haftalık hamileyim ama reflüm var midem o kadar ağrıyo ve yanıyor ki neler yapıyorsunuz bu durum da
burcuo tuba_grz Karbonhidrat tüketimi bu durumu tetikliyor maalesef. Doktor bunu dedikten sonra daha dikkat ettim, mide yanmam geçti resmen. Biraz kaçırdığım günlerde hop yeniden başlıyor. Siz de takip edin isterseniz, bende işe yaradı.
gizemiaaa tuba_grz gaviscon iyi geliyor yanmaya ve yiyebilirseniz bir parça çiğ patates yiyin oda çok iyi geliyor
buketdeniz19 tuba_grz doktoruna söyle ilaç yazsın aynı durum bendede vardı hatta çok erken dönemde başlamıştı ilaç yazmıştı bana
tuba_grz burcuo offf çok haklısısızzz brn yiyorum ondan mı bu kadar korkutucu oluyot acaba berbat bir şey yyaaa Offf
burcuo tuba_grz Ben özellikle denedim, kesinlikle etkisi var. Ya da yerseniz sabah yiyin, akşam saatlerine doğru yemeyin. O da iyi geliyor
dygtrgy1 Gaviskon veya renne. Verio doktorlar ben 4.ye hamileyim midem yandikca hep karbonatli su ictim o iyi geldi sadece
dilekmom6 tuba_grz gaviscon ne kadar kullanıyorsun? 2 kaşık tüketmeyince işe yaramıyor. Benim hamilelik başından beri yanmam var midemde ve artık bu hafta pik yapti iyice bezdirdi beni. Gaviscon aldım çok rahatlatıyor beni. 1 kaşık içince fayda etmemişti hiç